Födelsedagskalas=bakande för min del.

Igår kväll var en lyckad kväll, dock inte utan komplikationer men det har då ordnat sig nu så det är lugna puckar.
Blev in till stan en sväng sedan till Henke och käka och plocka undan disken i ren frustration :P haha. rolig är man ibland. Diskar och bakar när man blir irriterad över nåt ;P haha


Iaf så vaknad jag kring halv 10 och kände att jag skulle stiga upp NU för att annars skulle jag dö av törst pga att jag drömde att jag drack det klaraste, godaste vattnet någonsin. Blev jäkligt besviken när jag smakade på vattnet ur kranen :P
Sen väntade jag bara på att Henke skulle vakna och fördrev tiden med att tänka och spela spel på mobilen :) Sen vaknade han kiring 11 och då gjorde vi en deal, btw tack mamma för att du gav mig idén!
Jag skulle göra tårta åt honom och han skulle bjuda mig på (bakis) mat :) Så blev det och kan meddela att det blev en otroligt dålig timlön för mig! Började med tårtorna och banankakan, ja det blev en bananis också, typ strax före kl 1 och satte mig inte ner förän halv 3-3 någon gång.. HELVET* vad trött jag var då!

Hann väl pusta ut i typ 40 minuter innan alla gäster kom.
Först kom Axel, Fia och Amanda men dem kom redan kl 2. Sen kom mamma, pappa strax efter Henkes mamma, Ulf, Mormor, Danne, Erik, Sjösa, Carro, Farmor, Tord, Jonathan, Nisse, Titti och sist men bara näst minst Elias.
Så det blev fullt upp ända till halv 6 :P För då blev det att fara och träna Pilates med mamma och nu sitter jag här och gör lite grejer med UF företaget.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0