Utflykt

Dagen började med att stänga av klockan och gå och lägga sig i 45 minuter till enbart för att jag var lat typ :P
 haha men men, myste lite osv. Sen steg man upp och tog fram frukost medans Henke duschade och sen duschade jag själv, det var verkligen skönt att få duscha på morgon det enda negativa är att jag inte hann göra mig iordning som jag ville, men det spelade faktiskt inte så stor roll!
Sen blev det frukosttime och hungrig det var jag!, sen var det bara att ta på sig kläder, sätta upp håret och sminka sig på typ 5 minuter, det gick bra för jag kom ju då i tid iaf! :)
Vi, Handels 1:orna och 2:orna, var tvungen att fara på en utflykt idag där vi tog bussen till Swensbylijda där var det kallt och jävligt tråkigt... Sen var det bara fara vidare till Öjeby kyrkstugor, och där var det också jävligt tråkigt :P fick bara hoppa ut ur bussen och gå runt och titta var ju ingen som berättade nå och då blev det genast mycket slappare eftersom man inte orkar gå och titta, speciellt inte i Öjebyn där man har varit typ 5 gånger när man gick på Solander men men det spelar ju ingen roll. :)
Sen var det tillbaka till skolan och käka, men jag och Dennis kände inte för maten som var idag så vi drog till Arbaillo där jag käkade Lövstek, gott!
Efter det blev det promenad tillbaka till skolan för att vänta på att bussen gick vidare till Pite havsbad där vi är nu :)
Har spelar airhockey mot Sofie, och jag vann 2/2 :D Fan, vad glad jag blev.. Jag är ju en liten tävlingsmänniska så blev typ arg när hon började komma ikapp så kanske tog i lite för mycket ibland. :$

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0