Tjejkväll

Snygg som man är började dagen med stress och sedan att man missade buss jävlen som inte ser mig... satan så arg jag blev och tänkte då att jag skulle gå till skolan för att vara lite hurtbulle, och detta det gjorde jag vilket resulterade i att jag kom 25 minuter sen och fick skit jävla ont i höften igen, vilket inte är bra för fem öre..

Iaf så hade vi samhälls och svenska före lunchen och det gick så fort att det chockade till och med mig :)
Lunchen tog man det mest lugnt på och väntade på att sista lektionen skulle börja 12:10.
Efter sista lektionen så hade jag rätt ont i min höft så jag tog bussen in till stan och mötte upp Tore och pappa så att jag och Tore kunde ta en mysig prommis på stan!
Sen har jag bara hunnit hem och gå ut med Tore en sväng och träna lite med han sen hem och kasta i sig maten och springa till bussen ner till Öjebyn för att vara med Jessica innan tjejkvällen, så nu sitter jag här medans hon fixar sig i ordning :) !

Kvällen ska bli riktigt trevlig faktiskt, ska köpa lite grejer så vi får se hur det utvecklar sig :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0