slapp dag med årsmöte

Idag har jag varit på ett extra insatt möte med taxklubben för att den är typ hotad att läggas ner p.g.a. för lite engagemang!
Iaf så var det en sur kärring som var där som bara kom med negativa tankar heela tiden, vilket jag blev jävligt less på tillslut så sa jag åt henne lite grann, men det ordnade sig iaf tillslut. :)
For sedan och åt med mamma på tre kronor i skellefteå där jag åt en lövbit, gott!

Sen var det bara hem till Henke där vi pratade ett tag sen drog vi vidare till Fredde och Frida där vi är just nu :)
Jag hjälpte Frida lite med engelskan som hon höll på med annars så tittar vi bara på tv, Singing Bee!

Ska gå och vara lite social med dom nu!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0