Separations ångest

Dagen började med att jag och famlijen skulle på en hundutställning på Fårön, vi beger oss dit i fullpackad bil och när vi kommer fram så är det baraa helt dött där ute och vi börjar som undra vars i hela fridens namn alla håller hus. men vi fortsätter vidare och hittar inga skyltar (summerar: vi hittade ingen alls, ingenting, ingenstans) och då började vi fundera om vi kanske hade tagit fel på datum och det visade sig att min mamma, som jobbar med siffror varje dag som hatar att komma försent och alltid kommer ihåg allting, har för första gången på j*vligt länge tagit fel på datum ;P
Så det slutade med att vi for förbi bror min och hälsa på hans familj ett tag.


Farlig!

Efter det for jag till Jessica och vi for direkt vidare till Max och käkade bakis mat! gott!
När vi hade blivit mätta och belåtna så drog vi vidare en sväng till motorgården och kollade om grabbarna var där, vilket de inte var, självklart. Så då sket vi i allt som hade med killar att göra och for hem till Jessica och satt vid datorn. En timme efter det begav man sig hemåt i Gula faran för att leka lite med en Älgklöv och blod när man kom hem (la då ut ett spår åt Tore , som blir helt galen) efter det har jag mest suttit och lyssnat på hur ledsen Tore blev när han skildes från sin älskade Älgklöv, de har dock bara varit "tsm" i lite över två veckor men han blir lika krossad varje gång om inte värre!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0