Oont!

Det har hänt relativt mycket sen sist jag skrev, för det första så har jag haft idrott där det gick åt helvete och sur blev jag men jag försökte att inte visa det och de gick ändå bra :D *lite stolt* med tanke på vilken liten tävlingsmänniska jag har börjat bli, sen efter det så hade vi skolfotografering i stora samlingssalen och det gick väl sisådär för jag stod längst bak längst ut så man ser hela mig, nästan iaf, och sen ser jag lite mysko ut men det är tud jag är glad ändå ;> haha, och det enskilda blev jag ändå rätt så nöjd med för jag brukar inte le så att man ser tänderna för jag tycker själv att jag ser så stel ut men men, det funkade den här gången :)
För jag var ändå nöjd med håret osv det enda dåliga var att min lugg är lite väl lång så den täcker över mina ögonfransar så ser mer svartmålad ut än vad jag är.. lite svårt att förklara men men :)

Sen när jag kom hem så fick jag värsta rycket och föreslog att jag skulle laga mat och eftersom vi då var utan ström beslöt jag mig för att laga plättar ute över öppen eld :D värsta ambitiöst :)
det gick då iaf bra och blev gott, hade i två hemliga ingridienser så trodde inte det men jag blev faktiskt nöjd ;>
Efter maten gick jag ut och myste med älgklöven och nötblodet, vilket var lite mindre mysigt för det har börjat lukta dåligt nu eftersom det börjar vara gammalt. men men Tore är lika glad och tokig ändå!!!
(Duktig var han på att spåra iaf!!) Jag är så stolt över min Bebis/promenadlimpa/jägare Tore :)
Och nu ska jag gå och klippa klorna på min bebis medans jag väntar på att Henke ska komma!


Jessica, du och jag har så sjukt kul ihop och hoppas att vi håller ihop tills vi stelnar ;P
hah, gillar verkligen dig och skulle vilja vara med dig lite mer än vad jag är nu, det beror ju på en sak och både du och jag vet vad men det kommer ju lugna ner sig det också!
För jag kommer verkligen inte överge dig !!!
Det ska du ha klart för dig!
 För du betyder så otroligt mycket för mig och du finns i mitt lilla sparvhjärta ;>
Älskar dig <3

Fest 12/9 :)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar dig åxå gumman ;) jag vet hur det är, men det löser sig :P

2008-09-22 @ 21:25:56
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0