Naprapaten

Igår var jag ju då som sagt på valpkurs, och det gick jätte bra :) var så stolt över min lilla limpa! han var jätte duktig och skötte sig jätte bra!! Så det var en bra dag igår.

Idag ska jag till naprapaten kl 15:45. ÄNTLIGEN!
har väntat hela sommaren på att få komma dit så att kroppen får må lite bra och komma tillbaka i rätta lägena osv. Men nu är jag verkligen tvungen att behöv få komma dit pga min höft för jag klarar inte av att inte få träna och röra mig för nu när man har kommit in i det där med träning osv så går det så lätt och har blivit riktigt roligt, vilket är jätte bra nu med tanke på att man inte har häst.. Vila i frid Lotus & Leo , saknar er otroligt mycket! <3 (Tack för Tore)

Iaf så har jag inte tränat sen i måndags och före det var det ju torsdag så jag känner mig helt rastlös, finns ju inget att göra förutom att sitta vid datorn eller tv, och det har jag börjat dissa nu så :P haha, det är inte lika kul som förut alltså. Dock har jag ju limpan så man kan ju gå ut och gå med han men det är ju bara det att höften inte riktigt orkar med det :/!
Annars har dagen flutit på rätt bra det är bara en sak som stör mig riktigt rejält men det finns inte så mycket att göra åt det!!
Hur mycket jag än hade velat det!
Dock är jag så otroligt mycket säkrare än mig själv så jag hakar inte upp mig på meningslösa saker som jag gjorde förut och det är en BRA förbättring och känner mig så nöjd med livet :)
(dock vill jag bara träna mer än vad jag gör men det ordnar sig ju!)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Jessica

va bra :P är det d du sa till mig tidigare??

2008-09-24 @ 14:09:49
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0