Myspys

igår kväll jobbade jag och Jessica i 3.5 timmar på kvällen och det gick riktigt bra faktiskt förutom då att min höft barkar hela tiden så.. :/
Efter att vi hade jobbat så får vi hem till mig och hämtade mina grejer samt Tore :D och for vidare till bagarstugan för att käka pizza, gott!
Sen for vi bara och hyrde film o.s.v. för att sedan dra sig hem till Jessica för att duscha och se filmen The eye. den var väl rätt bra somnade dock med Tore på magen och vaknade i slutet av filmen så missade ju kanske det allraa viktigaste av filmen men det jag hann se var inte så jädrans bra faktiskt!
Efter kl 23:00 så kom Henke förbi och hälsade på, han kanske bara var här i 45 minuter eller nåt sånt, han var iaf inte länge. Vi gick ut med hundarna samtidigt som Henke for, sen gick vi och la oss och till en början skrek Tore hela tiden men sen gjorde vi en liten anordning så att han blev instängd med Tino och Bliss och då blev det väl iaf lite bättre men inte mkt, men tillslut gav han sig iaf och somnade, själv somnade jag inte förens 02:30-03:00. och vaknade kring 06:30Jessicas klocka ringde. Annars har fredagkväll och lördag morgon varit riktigt mysiga och det kommer laddas upp lite bilder på Tore och Bliss från när de lekte igårkväll :) men de är på Jessicas telefon så hon måste ladda upp bilderna på datorn. Nu ligger Tore och myser med mig i sängen (säg inget till Jessica ;)!
Vi mår så gott jag och Limpan så ojojoj :D

Nu ska jag fortsätta se The Hills avsnitt på mtvs hemsida!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0