Måndag

Igår var en riktig slappar dag, tog det lugnt hela dagen och rullade köttbullar och bakade bullar :)
Efter det blev det att vara till motorgården där Henke var och höll på med Mustangen men när jag kom dit så for vi direkt för han orkade inte göra nå mer. Vi for då till Jessica och var där ett tag med henne och Emelie men vi var inte där länge,  for till Henke ist så att han kunde äta :)
Tittade lite på tv hos han och duschade och gjorde mig iordning sen drog vi till Annelund, till hans syster Fia, det var jätte trevligt och dem var jätte trevliga :) så nu är det avklarat ;)
Vi drog vidare till Coop efter det för att en viss liten Amanda inte klarar av att ha korta naglar så jag var tvungen att köpa lösnaglar ;P haha, lite udda måste man vara ibland!
(köpte även en liten brio påse men det är en hemlighet,haha)
Efter det blev det bara att titta på tv och vara allmänt lata för att sedan dra sig till sängen och däcka!

Vaknade av Henkes väckarklockan, klockan 05:00, jag blev pigg som en lärka och ville inte att han skulle fara och jobba, tyckte han kunde stanna kvar och sova med mig ist ;P
men det är ju som det är!
Efter många vridningar och vändningar i ensamhetens mörker somnade jag äntligen om och vaknade av min väckarklocka, klockan 06:20, vilket är en mycket vettigare tid än 05:00!
Var som en enda segråtta på morgon och gick och latade mig medans jag väntade på att mackorna skulle bli klara, men då fick jag en sån där snilleblixt och fick för mig att jag skulle vara snäll mot Henke så jag började diska och torka bänkarna och tänkte att när jag ändå är igång kan jag ju bädda lite också, och så blev det iaf¨:) så nu ser det snyggt ut när han kommer hem efter jobbet! (iaf bättre än om jag inte hade gjort någonting!

Sen hade vi yoga i 1½ timme på Christina skolan med en ny lärare som bara var där för idag, hon var en utbildad yoga instruktör och var ruggigt bra, snäll och trevlig! Vilket är ett måste! Sen kom den lilla affärskvinnan fram ur mig så jag gick på banken och sålde bullar :D haha, låter ju lite konstigt men vad gör man inte för att få ihop lite pengar? (jag gör i princip allt) Vilket ändå är en bra egenskap för man försöker tänka och komma fram till jobb/saker som det går att tjäna pengar på!








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0