Lördag

Ja i går blev det middag hemma hos mig och sen film hos Jessica, jag lovar att vi såg värsta jävla köttar filmen, det var de värsta jag sett med sådana händelser osv. men den var ändå bra :) var tvungen att kolla bort när de klippte av hälsenorna på en kille för fyyy sate vad jag inte klarar av just det!! Men det ordnade sig ju iaf, men efter att vi varit hos Jessica drog jag och Henke vidare till en kompis till han som hade en fest. Var dock inte där nå länge men det spelar ju ingen roll!
Efter det blev det bara hem till Henke en sväng och sen in till stan igen för att köra "raggen" ;) hehe, träffade lite bekanta osv så det var en helt ok nykter fredag kväll.

Sen idag har vi bakat mjukkaka i bagarstugan Jag, mamma, pappa, syster Emilia & Björn. det var rätt trevligt faktiskt, förutom att Björn kanske hade intagit för stor mängd juice kvällen innan så han mådde inte bra ;P haha, men så är det iaf. Efter det så kom brorsan och hela hans familj för att käka pizza och det var både gott med pizza och roligt att träffa de! :)
Sen har Bakar experten Amanda bakat en smulpaj med äpplen. Den vart faktiskt smarrig!
Är dock på lite dåligt humör idag pga en grej och jag vill verkligen göra det. men det går förmodligen inte, ska dock snacka med morsfars för att se om det ändå inte går att ordna på någe sätt!
Fest 12/9 :)






xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha :) nice nice :P

2008-09-20 @ 21:59:49
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0