Hard day

Idag har varit en tung dag men dock på ett bra sätt!
Först gick man till bussen på morgon för att sedan cykla lite i stan sen var man då på lektion i ca. 3 timmar tills vi fick lunch och då passade jag på att fara till Korpen och träna lite. Där blev det att gå/springa på bandet i 10 minuter sen gick jag på ett Afropowerdance pass. Som var skit kul så jag rekommenderar det verkligen, dessutom var ledaren Jennie jätte bra! :)
Efter att jag tränat var det bara snabb duscha och byta om för att bege sig till skolan och ha prov i Inköp & varuhantering som jag fick typ alla rätt på ;D så känns jävligt nice!

När man klarat av det så begav jag mig in till stan för att möta upp morsfars & Tore  för att följa med dom och handla på Coop :) 
Sen har jag inte haft en lugn stund!
Började med att laga mat och gå ut och gå med Tore, vi gick förbi Jessica en sväng på jobbet för att surra ett tag med henne :) sen gick vi hem igen och då börjades det med stretchning, fållning av alla mina jeans & städning av mitt rum (vilket VERKLIGEN  behövdes!!!!) och det har ju då tagit drygt 4 timmar! så man är gode död i kroppen nu, har dock fått i mig lite mat och nu sitter jag här med en T-zon ansikts mask och skriver blogg ;) Förberedning  inför en varm dusch för att bara kasta sig i säng, bokstavligt talat, det ska bli otroligt sköönt!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0