Fredag, äntligen helg

Idag är det äntligen fredag och med det menas ju självklart att det är helg :D Yeah, ska bli skönt att slippa skolan ett tag nu när man har ont som f*n i höften.. Men men, det är ju så ibland och finns inget att göra åt det!
Har sovit som en jädrans gnu inatt, alltså inge bra.. :/ värkte i höften hela tiden så fick ingen ro för att sova.
Imorse orkade jag inte stiga upp och göra mig iordning efter en sån natt så det slutade med att jag steg upp 15 minuter före bussen gíck och jag hann klä mig, sminka mig, äta och borsta tänderna och det allra viktigaste av allt, mysa med Tore =) han är ju den mysigaste som finns och ikväll då är det en riktig mamma och Tore kväll <3!

Annars så händer inte så himlades mycket idag förutom att jag och Jessica ska jobba och ikväll blir det mycket jobb för hon har sparat lite så att vi får ihop så många timmar som möjligt eftersom vi båda är fattigast just nu :P!
Nu har jag då iaf slutat från Näthandel B och ska ha mitt projektarbete och idag måste jag verkligen engagera mig i det!
Så nu måste jag dra!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0