Förkyld

Ja, har ju börjat bli förkyld nu också, självklart.. Där ser ni min medecinkur-->
Men så är det ju ibland dock känns det lite jobbigt om jag blir jätte förkyld när vi ska fara till Finland i helgen :/ För jag SKA dit, det spelar ingen roll hur förkyld jag är men det är ändå onödigt!
Nu har jag iaf kommit hem från skolan och hunnit träffa Henke och Manne, de skjutsade hem mig på väg till jobbet. Det var kul att träffa Henke eftersom han jobbat eftermiddag i veckan så hinner vi inte träffa varandra så mycket under veckan och speciellt nu när han flyttar..

Har även pratat med Jessica i telefon ett tag idag :) Var ett tag sen vi gjorde de..
Så det var trevligt att hon hörde av sig :)!
Ska kanske fara och hälsa på henne på jobbet när jag och Tore går ut och går efter middagen, funderar även på att göra middagen idag enbart för att vara snäll med mamma och pappa för de är ute på gården och jobbar på både i trädgårdslandet och garaget (ni kanske förstår vars mamma är och vars pappa är ;P)
Medans jag och Tore sitter vid datorn och laddar upp lite bilder som jag har tagit sen jag kom hem!
Eller jag laddar upp bilder Tore ligger bara och sover i knät på mig! <3
Älskar verkligen den där hunden alltså, vad skulle man ta sig till utan den där lilla Limpan!?
Ja, det är någonting jag inte vill ta reda på!
Älskar dig Tore Limpan <3



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0