Förbjudet att träna

Igår var det en bra och lärorik dag, iaf på kvällen :)
Jag var på valp kurs med Tore och det gick riktigt bra faktiskt! Lärde honom att gå riktigt fint i koppel också har han blivit skiit duktig på inkallning :D
Så det var jätte kul igår, dock har han lite separations ångest när det gäller att skiljas från mig!
men det ordnar sig det också.





Annars hände inte så mycket igår, duschade bara och gick och la mig för att jag var helt slut efter dagen cch lite halv deppad efter att jag fått reda på att mamma ringt vårdcentralen och pratat med dom..
De sa att jag måste äta Ipren 3 gånger per dag i en HEL vecka :( Och får absolut inte träna under den tiden. jag blev verkligen jätte deppad då för har inte tränat på en vecka redan pga att jag har ont men nu är det minst en vecka till :/
Iaf efter att jag käkat Ipren i en vecka så ska jag fara till en sjukgymnast som ska bedöma om jag behöver en höftröntgen eller inte. Så vi får se hur det blir med det..


Nu sitter jag och tittar på The Hills avsnitt och jag är helt jävla såld på det programmet!! Det är hur bra som helst alltså och älskar att det ändå inte är hur mycket konflikter som helst som det ibland är ;P haha,

Ska iaf forstätta engagera mig i Handelns utveckling som vi håller på med på lektionen..  har om Åhléns :P


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0