Ute kväll

Det blev iaf så att jag och emelie for ut på Pentan i lördags :D
Det var sjukt satans kul alltså, dansade och sjöng hela kvällen :)
Sen hände det en liten olycka och jag säger bara det att jag var helveeetes rädd efter det!!!!!! eller det var vi väl allihopa!
Men snyggt räddat Nicke jääävligt snyggt räddat!

Söndag sov jag till typ 1 :P var jätte trött efter lördag kväll så tog en sovmorgon resten av dagen var lugn var bara hemma och myste med lill Tore =) sen kring halv 6 for jag till Henke för att ha en mys kväll bara med honom men det slutade med att hans farbror Nisse och hans tjej Titti och deras barn Elias kom för att titta på lägenheten och kanske träffa mig också :P Och när de hade varit där i 15 min kanske så kom Henkes mamma och hennes kille Ulf. Det var jätte trevligt att träffa dem för de var alla super trevliga :)
Efter drygt en timme så for de och då passade jag och Henke på att fara och tanka samt att hyra film :) sen var det bara raka spåret hem för att duscha och se film bara vi två. Det var jätte mysigt att bara vara vi för det har vi typ aldrig varit :P haha, har som alltid varit nån eller nåt som kommit upp :P
Sen efter filmen "Behind the mask-the Leslie Vernon" var det bara att gå och lägga sig där vi låg och pratade ett tag! :) Otroligt mysigt hade vi iaf :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0