Tisdag

Smärtan från gårdagen sitter kvar som en kniv instucken i höften och ett litet troll sitter och vickar på, ungefär så kändes det när jag vaknade så då kanske ni förstår hur ont jag hade/har. Men självklart så överlevde jag iaf, jag hade ju trotts allt sovit med Henke så det är ju alltid ett stort +
Steg upp typ 25 minuter före bussen kom, kastade på mig kläderna, satte upp håret, sminkade mig snabbt, tog en macka och alla jädrans medeciner som inte ger ett smack, sen var det bara att gå till bussen!
Annars hände inte så mycket förutom att mamma ringde till läkaren och sa att jag behövde nå smärtstillande tabletter för höften och det, och jag fick det också! Jippi! Så det hjälper lite grann iaf!!
Sen kom brorsan och pojkarna förbi en sväng och hälsade på, men jag hann träna med Tore före! :D Så nu kan han sätta framtassarna på en boll om jag säger bollen ;> haha, det ni!
Sen kring typ 19:30 så följde jag och Tore med dom till Öjebyn till Henke så att Tore skulle få vara i hans lägenhet ett tag för att bekanta sig lite grann :) Sen skulle även en kompis till Henke, Danne heter han, komma förbi och kolla på lägenheten och ta en kopp kaffe. Kring 21:00 så for vi äntligen hem där vi bara satt och tittade på tv innan vi gick och la oss!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0