Surprise surprise

Måndag hade jag sovmorgon eftersom att jag inte får vara med på dansen än pga höften :/
Och när jag sitter på bussen på väg ner till stan började jag fundera, varför ska jag sitta på skolan själv medans alla andra har lektion när Henke mest troligt ligger hemma i sin lägenhet och sover..?
Så jag bestämde mig typ 2 minuter före bussen stannade i Öjebyn att jag ska hoppa av och gå till Henke för att överraska honom :)
Jag gick iaf dit och låste upp dörren tog av mig skorna osv, jag var inte särskilt tyst eller nå utan var bara som vanligt. Men jag hann hoppa upp i sängen och säga Godmorgon innan han vaknade :P
han blev iaf glad och överraskad att jag var där och väckte honom :)
Sen tog vi det bara lugnt tills jag började skolan. Tytp käkade lite och såg lite film. Sen var det bara skolan som gällde.

När jag kom hem var det bara snabbt kasta i sig fiskbullarna och potatisen och sedan fara vidare till lagårn för att jobba med Jessica!
det var provmjölkning så hjälpte henne med det :)
Det tog drygt 2 timmar och 15 minuter sen fick man fara hem och se "Mannen som kan tala med hundar" med mamma & Tore ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0