Söndag

Var mest bara lugnt Söndag för orkade inte göra så mycket, och nej jag var inte bakis!
Vi tog sovmorgon och bara låg och drog oss till typ 12 sen började jag smsa med min kära syster Emilia medans vi steg upp och tog lite frukost. Sen så sa Henke att han skulle bjuda mig på mat senare på dan så då behövde vi fara och handla på Coop Konsum i Öjebyn. Vi tog en promenad dit i det lite blåsiga vädret men det var mysigt ändå!
Coop handlade vi sedan lite smått och gott bland annat FISKBULLAR!!!!
Och det är svinigt gott!
Sen gick vi bara tillbaka till lägenheten och packade in varorna i kyl och frys och medans vi gjorde det så kom Henkes kompis Erik och när han kom fick han fixa högtalarna åt Henke och när de höll på och gorma med det så började jag göra iordning maten, som jag egentligen inte fick för att han skulle laga mat åt mig inte tvärtom ;P, men han gjorde iaf maten och det blev jätte gott, inte för att jag trodde någonting annat :)!
Efter maten skjutsade Henke Erik till sin bil som stod i Norrfjärden. När han kom hem så hann vi som mest bara säga hej och hej då åt varandra innan jag var tvungen att fara hem och då tjorvade epan lite med mig men henke kom och hjälpte mig ;P så det ordnade sig!

Väl hemma tog jag det bara lugnt, busade med Tore och spelade lite Bingo Lotto ;P hehe, inte själv utan med mamma :)
Sen var det bara sängen som gällde!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0