Söndag

Tog det lugnt och var hos Henke till typ kl 13, då kom mamma och pappa förbi och fikade hos Henke  :) Det var faktiskt jätte trevligt!
De var väl där en knapp timme och när de for lämnade de Tore hos mig :)!! Så då gick vi tre ut, Henke, Tore och jag, på en långprommis (för Tore alltså) i Öjebyn och släppte lös han på fotbollsplanerna utanför Solander så han kunde springa av sig lite :)

Hem till Henke för att fixa lite där sen bar det av för att träffa Ershammar en sväng och se på hans kompaktare som han rollat grön med svart huv ;P haha!
Var där ett tag och surrade med honom sen drog vi till Norrfjärden till Fredde för att kolla in hans nya w123 kombi som han köpt. Så då blev vi där i kanske 1-1½ timme innan vi for hem och lagade mat tsm :)
Det var mysigt att äta tsm bara han, jag och Tore, nog för att Tore inte fick ta del av våran mat men ändå ;P
Efter den goda maten och efter att vi plockat undan och diskat osv så kastade vi oss i soffan och slappade till typ 19-19:30. Sen var jag och Tore tvungna att fara hem så han fick äta :)
Kvällen efter det var bara lugn :)


VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT

Tore blev 5 månader :)

VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT
(jag hade namnsdag)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0