Sjukgymnasten

Ja då var det onsdag igen vilket betyder en sak. Sovmorgon. Sov dessutom hos Henke inatt så fick sovmorgon till 08:15, Skööönt!
Resten av dagen gled på utan större missöden, var på skolan och hade svenska, samhälls, mentor och praktisk marknadsföring B. Det gick bra på alla lektionerna, nu håller vi dessutom på med Usa och presidentvalet, vilket jag tycker är jätte intressant!
Sen klockan 14:00 så slutade jag för att hinna med bussen som går till vårdecentralen i Öjebyn eftersom att jag skulle sjukgymnasten. väl där så gick allting bra förutom att jag inte ville ha akupunktur för att det gör jätte ont när jag inte kan slappna av ordentligt i musklerna, så det fick bli med TNS apparaten istället. Den fungerar som så att den skickar ström mellan några plattor som du satt fast på kroppen för att få musklerna att slappna av och få bättre blodcirkulation.
efter det var det bara att skynda sig till bussen hem där man blev mött av Tore och mamma. det var mysigt att få lite sällskap hem :) När vi hade kommit hem så tog jag det mest lugnt och väntade på att maten skulle vara klar så att jag kunde äta för första gången sen imorse!
Plättar med lingonsylt och grädde blev det :D
Sen var det bara att ta tag i skolarbetet som man ska lämna in imorgon eller på fredag och det är väl som det jag gjort fram till nu :) Så är nästan klar med det ska fortsätta imorgon så blir ju då att lämna in den på fredag!
Nu blir det iaf att se tv med resten av familjen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0