Rapport

Nu kommer rapporten.

Dagen började med att jag typ försov mig en aning och sen inte visste vad jag skulle ha på mig för kläder, men det ordnade sig i slutändan iaf så det gör ju inget (säger jag såhär i efterhand!) behövde stressa en aning på morgon men hann med bussen och som jag nämnt tidigare är det de som räknas! :)

På skolan gick det bra hade en riktigt rolig disskusion i klassen idag om medievåld samt användandet av internet, hur folk bloggar om lite för personliga saker som tolkas på fel sätt än vad det var tänkt, att bilder läggs ut utan ens medgivande, att någon låtsas vara en annan person och ljuger m.m. och en massa såna där saker. och det som är bra med våran klass är att vi är bra på att disskutera, dock kan det bli lite hett ibland men det blir det ju i alla disskusioner för alla har ju inte samma åsikt om allt!
Det var iaf intressant att höra vad de i klassen tyckte och tänkte om det :)

Sen efter det hade vi bara lite svenska där vi fick höra på en låt på Pitmålet ;>
haha det var dock lite mobbat men ändå!
Sen kom Jessica och hämta mig på skolan, då drog vi till stan. Det första vi gjorde var att dra in på Cau+co för att kolla om Therese om hon kunde klippa min lugg, vilket hon kunde :)
Den blev lite kort för min smak men vad fan jag är så van vid lång jävla luggen så det är väl mest det som gör att jag tycker att den blev kort.
Efter det så for vi in en snabbis på Expert och kolla vad de tyckte om min fina batterilucka som en viss liten Tino bet sönder i fredags :/ han trodde iaf att det skulle gå bra att ta det på försäkringen, så jag är nöjd :)
Sen blev det att snabbt springa över till Shop Intim för att kolla på en svart bh, och jag hittade en hör och häpna :D!!!
jag blev riktigt glad för nu har jag en bh i varje "naturlig" färg :)

Det slutade iaf med att jag hade en påse från Gina tricot med en vit/beige klänning som jag ska ha på lördag, en påse från H&M med ett svart bälte som jag också ska ha på lördag och en påse från Glitter med en svart sjal och ett par guldörhängen, hör och häpna, jag ska även ha dem på lördag ;P. Så jag är riktigt nöjd med hur dagen har utvecklat sig :)!

Sen har jag ju även fått se Henkes nya lägenhet och den var jätte fin trodde verkligen inte att den skulle se ut som den gör men vart verkligen glad för hans skull att han har hittat en sån fin lägenhet :)!
Iaf så hann man inte vara där så länge innan han for till jobbet och morsfars kom och hämta mig,  btw så tyckte dem också att lägenheten var fin!, direkt de hade sett den så for vi hem för jag hade läxor att göra och ville hinna vara med Tore lite innan jag for senare på kvällen, och jag hann göra allt det där+ att äta och gå ut och gå med Lill limpan!
Det är alltid lika mysigt och trevligt att gå ut med honom för han blir bara duktigare och duktigare på att både gå fint i koppel och springa lös och LYSSNA! :D 
Sen kom Jessica medans jag packade ihop lite grejer till ikväll och hon satt och lekte lite med Limpan :) Sen har vi bara hunnit hit och lagat mat och bloggat :>
Nu ska vi äta!















xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0