Partaj

Lördag under dagen for jag, Jessica och Aron på stan för att gå på Gina tricot så att jag kunde hitta nå kläder till kvällen och sedan för att gå på Systemet så att Aron kunde köpa alkoholhaltiga drycker ;P
På Gina gick det bra, hittade nå bruna strumpbyxor och en stor vit t-shirt som jag skulle ha till mina favvo skor och ett brunt bälte. Vet inte om jag har en bild på mig i det men ska kolla upp det där lite närmare!
Iaf så var det på rea så det blev billigt köp, och det gillar vi alltid!
Sen efter det var det bara att gå över gatan så att Aron kunde köpa alkoholhaltiga drycker. Köpte några öl och cider och sen när vi var där så träffade jag min idrotslärare så hon undrade nog varför jag var där. Men men :P
Vi gick till Max och käkade så jag var nöjd!

Sen skjutsade Jessica och Aron mig till Henke där jag fick sitta och vänta på han tills han hade varit klar på stan och Systemet. Sen kom han och han hann väl bara vara hemma typ en halvtimme sen drog vi hem till mig där ingen var hemma för mamma, pappa & Tore var i Boden och hälsade på Viktoria & Agnes men det gjorde ju ingenting för skulle ändå bara hämta nå grejer osv.
När vi hämtat mina grejer for vi till Norrfjärden för att hälsa på Fredde. Vi hann bara vara där i typ 5 minuter sen drog vi ti ll några kompisar till de som stod och mekade i en i princip fallfärdig merca 123 och de var inte så seriösa heller :P haha. men men, vi var inte där så länge men mycket hann hända ;P hah.

Sen var det bara att fara hem till Henke för att hämta några saker där och ta det lugnt i typ en timme sen drog jag vidare till Jessica och Henke drog vidare till Norrfjärden och hans kompisar där. Så det blev att vi festade på olika håll.
Kvällen gled på rätt lugnt duschade, käkade och fixade hår osv hos henne sen var det fest och det var rätt tråkigt till ne början så då for jag och Emelie till stan en sväng för att hälsa på Ershammar och Henke på stan.
Efter det hände inte så mycket vi for tillbaka till Jessica och var där ett tag sen for de på krogen osv så då for jag, Emelie, Henke, Ershammar, Erik och Sara och kollade på Henkes lägenhet sen till stan igen och sen Hortlax där Emelie bor så vi hängde där i nån timme tills ingen kände sig peppad för nått längre så då drog vi till Max drive in för att köpa mat sen var det bara hem och äta sen kasta sig i säng.
Så såg min lördag ut.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0