Onsdag, Torsdag

Onsdag så var en rätt lugn dag, fór till sjukgymnasten igen och fick behandling och den här gången så böjde hon och gormade på om lite allt möjligt. Så fick ännu ondare än vad jag har.. :/
Men så är det ju ibland och det finns inte så mkt att göra åt det..
Annars fick jag bara bra besked på onsdag :)
Sen på kvällen så for jag och Tore för att hälsa på Henke, det var jätte mysigt vi var typ bara hemma hos han och såg film och Manne kom förbi en sväng och drack kaffe, så det var kul att se honom för det var ett tag sen.
Sen kring typ 10 så kom pappa och hämtade hem Tore för han och mamma klarar typ it av att vara ifrån Tore :S
sen var det bara sängen.

Torsdag var jag hos Henke hela dagen typ för vi var lediga från skolan pga att vår svenska/samhälls lärare var borta hela dagen. Så var hos han och typ dammsög, dammtorkade, plockade ur diskmaskinen, vaskade golvet osv. Så det var rätt kul att göra det fint åt honom :) (för han skämmer bort mig med annat)
Typ betalar alltid när vi hyr film och sådant..
iaf såkom Tore till mig när jag var hos Henke så då gick vi ut och gick en sväng och passade på att fara till Jessica så det var en riktigt bra dag faktiskt för det var ett tag sen jag och Jessica var med varandra men nu hann vi iaf träffas.
Sen skulle hon på jobbet och då gick vi hem till Henke igen där Tore fick äta och sen hann det inte hända så mycket innan pappa och mamma kom förbi och hämtade Tore för att fara hem efter att de hade handlat. Och precis när de kom så kom Henke hem så då frågade pappa om han ville komma och äta middag hemma hos oss och det ville han så då stannade jag kvar och var med honom. Då passade vi på att fara till motorgården för att sätta fast bromshoket, eller vad det nu var för nåt, så att han får den klar för besiktning nån gång. :) Och det verkar ju fungera nu så det var bara positivt.

Sen for vi hem till mig och pappa hade maten klar när vi kom så vi åt direkt och det var ritkigt mysigt faktiskt :)
Efter det var jg tvungen att kolla igenom lite skolarbete om USA-valet och det gick piss och åt helvete, men medans jag gjorde det så gick pappa, Henke och Tore ut och gick en sväng :)

Efter det var det bara slappa järnet! och sängen :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0