Meterolog

Idag har vi varit på en föreläsning där en av meterologerna från Tv4 har varit och pratat om miljöförändringarna. Det var ändå rätt intressant men dock långtråkigt och många begrepp/uttryck som man inte förstod men men är man blond så är man! :)

Idag ska jag följa med mamma och pappa och handla på Coop :) men beroende på väder så kanske jag går ut och går med Tore ist, men det får vi ju se.
Annars så ska jag till sjukgymnasten och få behandling för höften osv. vilket kommer göra helvetes ont efteråt så det passar ju inte så bra när jag ska på valpkurs senare på kvällen!
Och på tal om valpkursen så ska jag och Tore visa upp ett trick där idag :D Han är skiit duktig faktiskt! (kan lägga in en bild på det sen)

Men sen efter valpkursen ska jag kanske fara och sova hos Henke :) skönt att vara nära skolan iaf :) Så det blir nog en bra dag idag!
Nu börjar jag snart.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0