Mååndag

Började med att sätta sig i en iskall bil på morgon när man skulle fara till sjukgymnasten. Väl framme så fick jag lägga mig på en brits och få TNS apparaten på höften och låret, det är en apparat där man får ström i sig iaf så somnade jag :P haha men det var som skönt att ligga där när det var helt tyst...
Sen typ 08:40 var det slut på det sköna så då for jag hem till Henke igen för att ta det lugnt och käka osv  innan skolan. Käkade Krögarpytt till frukost och för första gången på typ 2 veckor gjorde jag lite fluff i håret och fixade till mig lite granna! :) Blev lite små stolt att jag äntligen hann och fick tid till det!
Sen har jag bara varit på skolan och äntligen, äntligen så har jag styrketränat lite idag, first  time for a whole MONTH! fattar ni hur hemskt det har varit! :( Men det var super kul att få träna lite grann. tog det lugnt så att jag inte skulle börja för hårt osv. Men annars har jag inte gjort någonting speciellt på skolan,. väntar på att sista lektionen ska börja så att man får sluta någon gång så man kan fara och hämta grejerna och träffa Henke en snabbis! :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0