Jobb, Jobb, jobb

Började med att snygg jag inte kunde sova inatt, var typ vaken hela tiden.. Slutade med att jag smsade Henke när han hade slutat och sen satte på tv för att jag inte kunde somna om.. sen på morgon så orkade jag inte stiga upp 06:40 utan tänkte att jag kunde ligga och vila till typ 07:30. Hann göra allt på morgon så det gjorde ingenting, men segade mig lite genom att mysa lite med Tore o.s.v. så slutade med att bussen körde förbi mig men jag tänkte bara äh, jag väntar på att Jessica slutar också åker jag med henne ! :)
Så jag går och ställer undan cykeln och går upp till vägen igen och då ser jag hur bussen backar tillbaka ;D haha, för min skull!
Hur kul var inte det :)

Men man kommer ju då iaf till skolan (känner sig inte fräsch!) och håller på att somna av utmattning för att börja dagen med Svenska och Samhälls vilket är skit tråkigt men man måste ju ha det också!
Gick iaf bra på dem lektionerna, var dock sluut eftet dom men ändåå!
Sen ringde jag Robin och Marcus när jag hade fått lunch för att fråga om de ville gå och äta med mig.
Ja då var ju dem på Subland :(
Så tog bussen dit och agerade slasktratt ;> (Om jag får säga det själv var jag rätt bra på de ;) haha.)

Efter att ha agerat slasktratt drog jag mig vidare till mammas jobb för att beklaga mig över att jag är jätte förkyld, och kanske få lite pengar som kompensation, haha ;) men det gick iaf inge bra så slutade med att jag var tvungen att stressa till skolan för att komma i tid, vilket jag gjorde så det var ju lugnt!
Sen var det bara en lektion kvar sen tog man bussen hem till Lill bebisen <3
Var hemma typ 5 sekunder ungefär, hann käka, byta om och busa lite med Tore sen var jag tvungen att fara till jobbet och Jessica ;>
Gick relativt bra för oss att jobba, dock är jag ju lite som jag vart så lyckades klanta mig någon gång, men vad fan, man måste ju bjuda lite på sig själv ;) haha, eller hur Jessica?
Iaf jobbade vi i 2½ timme vilket är jävligt bra jobbat nu när man behöver pengar och allt!
Efter jobbet har jag bara tagit ett bad och myst på lite där, och nej ingenting perverst!, sen tittat på tv för att sedan förflytta mig hitåt :)
Ska gå och lägga mig nu för har den värsta jävla hostan nu och pallar inte sitta upp nu när jag har jobbat o.s.v.



xoxo


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha.. så klart man måste ;) älskar dig bruden :P

2008-10-01 @ 20:06:37
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0