Fredag/Lördag

Fredag efter att ha varit hos Jessica till typ 22:00 så for jag och Emelie till lillpite på någon random fest där och det var skiit tråkigt så vi stannade inte länge! For in till stan igen för att checka läget där så då passade jag på att ringa Henke för att fråga vars han och David var. De var hos Dannes föräldrar så då drog vi dit ett tag och vi hade väll hunnit vara där kanske 20 minuter innan Henke skulle och hämta Sjösa så då följde jag och Emelie :)
Skjutsade en kompis till Sjösa också och sen var det bara tillbaka till Dannes föräldrar och vi hann inte vara där länge innan David ville hem och då for Emelie hem till sig för hon skulle upp tidigt på lördag. Så då bar det av till Norrfjärden för mig, David och Henke,. Sen blev tillbaka till Dannes föräldrar en snabbis, igen, och sen ville Sjösa hem så då skjutsade vi hem honom sedan drog vi hem till Henke för att SOOVA! Åh gud vad skönt det var!

Lördag vaknade vi kring typ halv 12 :P hehe, av att mamma och syrran hade skickat sms och ringt osv. Så då blev det att ringa och kolla med de osv.. Sen hann vi inte göra mkt nyttigt innan Danne ringde och frågade om jag och Henke ville följa på skoterns dag med han och Cissi!
Och så blev det!
Så då blev det Crossfix, Bil-laget och Lindbloms för att sedan fara och käka frunch på Subland, men vi konstaterade rätt fort att det inte fanns plats så då drog vi hem till Henke och käkade där allihopa! :) riktigt trevligt faktiskt!
Sen bar det av för att fixa extraljus åt Henke, självklart på mercan, och det tog väl drygt 2-3 timmar innan vi var klara där, och ja jag hjälpte till ;> hehe.
Sjösa hjälpte då Henke med extraljusen osv så då blev det att bjuda honom på mat som tack för hjälpen!
Då blev det Pizzeria Hawaii? tror det hette så iaf. Käkade lövstek med pommes, fy fan vad gott!!
Efter det så drog jag och Henke till Öjebyn igen för att hämta Diva så att jag skulle få träffa henne :) Gud vilken mysig hund alltså :) Det var jätte kul att träffa henne iaf. Så då for vi till motorgården så hon kunde springa lös ett tag sen hem till Henke och ta det lugnt i nån timme!

Kring 21 så var vi tvungna att fara till OkQ8 Degeränget för att hämta pengar av en och då passade vi på att fara till Ica Kvantum i stan och handla lite till Henke osv :) Sen var det bara tillbaka till Jossan för att lämna tillbaka Diva sen skynda sig hem till han och göra sig iordning för kvällen :)


xoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

Kul att du gillar Diva :) jag blev så glad när jag läste det så jag vart tvungen skriva ;>

2008-10-29 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0