Fredagen

Fredag var rätt lugn ändå, var hemma först ett tag för att äta och så sen tog jag bussen ner till stan. Där kom Henke och hämtade mig på väg till Norrfjärden till David. Vi skulle hjälpa han hämta en Volvo 850 med nedtagen växellåda som stog i Rosvik. Det drog ut lite på tiden för en viss liten David tjorvade lite grann :P haha, glömde hela tiden någonting så att vi var tvungen att vända, men det ordnade sig tillslut iaf!
Vi for till Rosvik iaf och puttade/vevade upp bilen på släp sen drog jag och Henke värsta jävla skämtet och de gick typ på det! HAHA!
Men innan vi var klara där så hann klockan bli närmare 21:30 vilket var mycket senare än vad vi hade tänkt för jag hade velat vara med Tore innan vi gick och la oss eftersom jag skulle fara till Finland dagen därpå. Men det kunde ju inte hjälpas!
För efter att vi hjälpt honom med bilen och det skulle vi visa Henkes gamla lägenhet för han som ska flytta in där så då tog ju det en jäkla tid, sen for vi hem till Henke så han kunde packa sina grejer som han skulle ha med sig till Finland. efter allt det där trodde jag att vi skulle fara hem men så blev det inte heller för att då skulle vi ju in till stan för att köpa cigg åt Henke och träffa hans jobbarkompis Jörgen som var på Valdinos. Det var kul att träffa en av hans jobbarkompisar förutom Manne eftersom att jag ändå skulle åka buss med hela Stenvalls typ :P

Sen for vi ääntligen hem tilll min kära limpa Tore <3, så att jag fick leka med honom ett tag :) det var mysigt!
Efter det blev det bara sooova!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0