Fredag

Gårdagen var full av händelser.
Började med att jag försov mig så att jag hade 20 minuter på mig att klä mig, sminka mig, fixa håret, äta och ta mig till skolan. Tur att jag var hos Henke annars hade det varit kört!
På skolan var det bara att lämna in min hemuppgift till samhälls läraren. Annars var det rätt lugnt resten av skoldagen förutom att jag och ida for på Coop och tog bilder på nagelgrejer till vår hemsida.
Sen for jag på banken för att starta ett konto till UF företaget, det gick bra och fort :)
Efter det var det bara att fara och lämna epan också kom Henke kom och hämtade mig med mustangen för han ville att jag skulle följa till besiktningen av mustangen då. men det var lite tid före besiktningen så då for vi förbi och kolla vad Sjösa och Danne gjorde också slutade det med att de följde med till besiktningen. detn gick inte igenom för det var nå små skit grëjer som skulle fixas.

Sen for vi hem till Henke också kom Nicklas, Johan¨och Jens förbi och drack kaffe så då passade vi på att ta det lugnt sen kring 7 for vi till motorgården för att lämna mustangen och hämta mercan. Busade lite och fick lite problem men inget som inte vi klarade av :D'
När vi äntligen tog oss därifrån så for vi bara snabbt hem till Henke för att ta epan ist och fara till Sjösa där vi bara tog det lugnt och lyssna på musik och pratade de andra drack lite öl också. Sen blev det MAX :D!
Och sen hem till säääängen!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0