Första dagen efter helgen

Steg upp lite sent som vanligt, men orkade verkligen inte göra mig "vacker" då heller!
Annars hände ingenting speciellt på skolan. Var dock hos sjukgymnasten för att kolla upp höften och det och det gick väl sådär. Hon var där och vände, böjde, vred, drog, tryckte och ja gud vet vad ungefär. Det gjorde bara ondare när  jag hade varit där men hon skulle iaf ringa till läkaren och prata med henne. det tog väl drygt en timme efter att vi varit där så ringde hon och sa att vi hade en tid kl 13:00 samma dag så jag hann bara vara på skolan en lektion sen skulle jag fara till vårdcentralen igen. Och hos läkaren var det samma sak som hos sjukgymnasten. Han vände, böjde, vred, drog, tryckte och ja gud vet vad ungefär, så jag fick typ 10 ggr ondare, ovanpå den smärta jag redan hade då vill säga, men han bedömde att jag hade nog någon sorts sjukdom som heter Trokanterit och att jag behövde en höftröntgen. Så det blev ju någonting bra i slutändan.
Annars var det bara på kvällen som det blev roligt då jag och Tore var på valpkurs, där han skötte sig suuper bra! jag blir så stolt över honom! <3
Vi tränade att gå fint i koppel, sitt stanna kvar, inkallning och lite ligg (det sist nämnda har vi precis börjat träna på) men det övriga gick super bra så det var en bra kväll!
Sen efter valpkursen ringde jag och frågade vad Henke gjorde, hörde att han var hemma och sådär sen for jag dit och surprisade honom ;D haha, han blev glad och överraskad iaf! hihi ;)





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0