Äntligen helg

Idag är det ju äntligen helg efter en lång vecka med mycket läkarbesök :(
dagen har flytit på rätt bra, skolan har gått bra som vanligt. Hade dock riktigt kul på Drama lektionen idag fy fan. hade albansk radioteater :D haha, ni fattar nog ingenting men det var iaf kul!

Annars har jag varit på banken och skulle starta ett konto för mitt UF företag, men då hade inte de tid för mig så har bokat tid till nästa fredag kl 14:00 :)
Sen var det bara hem och äta och träffa Henke en sväng, han kom och hälsa på. :)
Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt till typ kl 18:00 för då for jag till Jessica för att umgås med henne och Aron :)

Så nu ska jag vara social med dom :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0