Allmänt

Om Jessica,
Jessica är min lilla retard kompis som inte förstår så mycket pågrund av att hon blodnerat sina hjärnceller way too much!
Men nu är det ju så att jag tycker om henne ändå för hon förstår sig på mig mycket bättre än vad någon annan jag har känt eller känner. Iaf så är hon den gulligast och alldeles för snälla tjejen som mjölkar kossor hela dagen ;)
Men det är nästan bara bra för hon har en stadig hand med folk, haha,.
Annars är hon min älskling, men not #1 in my heart because there´s my babyloaf Toore!<3
men det fattar hon ;)
Alltid nåt hon förstår sig på ;) haha
Jessica är en otroligt snäll tjej som har lite allmänna personliga problem ibland men vem har inte det.
(jag skriver lite osammanhängande men det är bara för att jag är trött)
Älskar iaf den tjejen, fy fan vad glad jag är att vi hittat varandra! det funkar mycket bättre den här gången än förra gången så det är skönt!
(Så mamma du kan ta det lugnt :>)
Jessica sitter mitt imot mig och har ingen aanning om vad jag skriver, hehe evil eyes on amanda, hon kommer iaf läsa det här sen antingen när jag är här eller när jag har farit ;D haha, lär väl märka om hon läser detta när jag är här!





xoxo



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0