Veckan som gått

Veckan som gått har varit en riktigt händelserik och riktigt rolig vecka, har varit mkt med Henke, Emelie och Toore :)
Henke och jag har mest bara tagit det lugnt, varit hemma hos mig och hemma hos honom sen har även några av hans kompisar varit förbi hos honom :) Så det har varit trevligt.
Dock i torsdags så kom Emelie till mig och hon åt middag med mig och pappa :)
Sen gick vi ut i mitt rum och drog in en internet kabel dit in så vi kunde sitta vid hennes bärbara som hon tagit med!jag och emelie
Så det blev att sitta vid datorn och vara ute på internet och även kolla film :)
När vi satt där vid datorn så plockade hon fram några klubbor som hon hade köpt med sig och det var sjuukt gott :) Så då drog vi upp på affärn och skulle köpa fler men de hade inte :( Så då blev det Chips och Dip ist :D
Och det var lika gott som vanligt! Sen blev det att fara och sladda lite med regumerade mercedesen (Audin hennes) och det gick väl ändå hyffsat :)
Sen blev det Desperet Housewifes avsnitt, två st. medan vi väntade på att Saw V skulle laddas hem klart. Sen blev det att se den och sedan  drog vi in till stan för att vara med Henke och en massa andra som var ute och sladdade! Men när vi kommer dit så har alla dragit hem för polisen har kommit och varit lite suur!

Så det hände torsdag, kan även berätta att jag var sjuk förra veckan, mådde illa som fan och fick inte i mig nå mat så då gick jag till skolsköterskan och hon tror att jag har fått magkatarr :/ men men, då vet jag iaf vad det är :)

xoxo



Fredag blev det att vara super ambitiös på skolan med UF företaget! Och sedan så vart det hem till Borgforsheden för att äta och ta det lugnt ett tag sedan drog jag med bussen till Öjebyn för att möta upp Henke :)
For hem till honom för att göra sig iordning sen drog vi till Nicke en sväng men de satt bara och kollade skoterfilm så det var inte så speciellt, men sen kring typ 21-22 så drog vi in till stan och hälsade på Cissi och Danne i garaget när de höll på med Audin :) sen vart det bara stan en sväng till osv :) Sen sooova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0