Tuesday

Hade tänkt vara jätte ambitiös idag och fixa håret osv men kände när klockan ringde där kring 06:45 att nä, jag behöver verkligen få sova lite till. Och så blev det också ;) 07:30 steg jag upp fort som vinden!
När jag klädde på mig kände jag att jag ville ha en tröja av Henke för det är skönt att ha lite större tröjor. Så ringde och frågade om jag fick låna en, och det fick jag :)
Sen var det bara att hämta yoghurten som jag köpte igår, från kylen sedan var det bara att bege sig, men inte före jag bäddat sängen ordentligt och plockat ur och i diskmaskinen! (det är viktigt:)
Sen har jag bara hunnit till skolan och jobbat ett tag men behöver fortfarande hjälp i det här ämnet och precis som förra veckan så är läraren borta!! Lite störande faktiskt!
jaja, nu ska jag jobba lite till med det här ämnet och sen har jag tänkt fråga mamma om vi ska gå ut och äta idag :) skulle vara trevligt att bara vi två går ut och äter lunch tsm :)



xoxo


Kommentarer
Postat av: systeryster

Vad är detr för ämne? Vad dåligt av läraren!

har mamma sagt att jag kommer nästa helg? (alltså 22-24)fån fredag till måndag tänkte jag :)

kramar

2008-11-11 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0