Tråkigt :/

Ja nu har jag just varit och ätit palt på skolan och det smakade som det alltid brukar.. Före jag var och åt så hade vi Försäljning och service med Åsa L som är dramapedagog på skolan.. Hon har alltid lika roliga lektioner, det är nog den enda lektionen förutom styrke som jag faktiskt ser fram emot :) Men nu i veckan fick vi hem omdömena från alla lärare vi har och jaa vad ska man säga om det hon skrev.. Jävligt tråkigt för det gick någonting i stil med:

HP2A är en spretig klass som har svårt att ställa upp på mina övningar och jag försöker
att följa samma schema och övningar som med HP2B men de kommer inte nå samma
resultat som de i slutet av året. "

jag menar hur kul kändes det? För det är ju dessutom det ämnet jag verkligen gör mitt bästa och då spelar det ingen roll om vad det handlar om eller hur misslyckat det blir eller om någon tycker man är knäpp eller nå för jag försöker iaf!
För det är ju det som räknas eller hur?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0