Tragiskt av mig..

Jaa som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat min blogg nå bra den här veckan men det beror på sjukdom och brist på intresse! :/ jag ber om ursäkt men det har ändå inte hänt så mycket den här veckan dock var gårkvällen jääävligt kul alltså!
Var med Emelie, Ershammar och Henke och även då jag! :) Var och sladdade och umgicks bara lite allmänt men det var ändå jävligt kul :)

men då vet ni!
nu är jag med samma folk igen och nu är vi hos Ershammar :)
Så nu ska det vara social träning ;) haha


xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack vännen!! det är alltid kul med dig med.. alltså sen jag träffa dig har jag verkligen börja må bra, har inte haft så roligt på länge, den gången vi var ut, grymt kul och denna helg, mycket uppskattat ! du är bäst ! ;D

2008-11-17 @ 20:16:24
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0