Torsdag 30/10

Torsdag:

Vaknade sent som fasen alltså så vi hade i princip sovit bort hela dagen! :P
Det gjorde i och för sig inte så mkt men ändå, iaf så for vi på Meca och lite annat smått och gott för att hämta saker osv. sen for vi till Coop och hämtade upp Tore!
Och han blev så glad att se oss så han kissade på sig, hehe, lite fult är det ju men han är så söt så det spelar ingen roll!
Iaf sen drog vi ut till Bersika och hälsade på Manne en snabbis för att Henke skulle hämta sin jacka som han glömde där för någon vecka sen! Pratade lite med honom sen var vi tvungna att fara vidare så att jag fick hämta epan också för att Henke inte skulle komma försent till jobbet!
Sen skiljdes vi åt för dagen och då for jag och Tore på backens industri område på bl.a.  Djurmagasinet och Dollar store.
Efter det var jag tvungen att skynda mig så att jag inte skulle bli försenad till sjukgymnasten så då blev det lite stress till Öjebyns vårdcentral, men hann iaf i tid!
Resten av dagen tog jag det mest lugnt. På kvällen for jag och Tore med bussen till Öjebyn för att sedan ta epan från Ok i Öjebyn hem till Henke! När vi kom fram till honom så gick vi ut på en promenad bara jag och Tore, det var iaf mysigt :)
Sen kom Emelie och hon hade datorn med sig så att vi skulle se Titanic färdigt (vi började se på den onsdag men somnade ju då som sagt) nu somnade ingen utav oss iaf ! hehe.
Sen pratade vi och var bara allmänt sociala med varandra!
Kring 1 kom sedan Henke och då tyckte Emelie det var dags att fara hem med tanke på att hon skulle stiga upp tidigt osv. Var riktigt nöjd med dagen faktiskt :) Har så himlades kul med Emelie!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0