Tisdag 28/10

Ja som in kanske har märkt har jag varit otroligt dålig på att uppdatera min blogg den här senaste veckan. Jag ursäktar mig!

Men hela den här veckan som varit så har jag varit största delen med Henke och Tore :)

Tisdag:

Steg upp kring typ 9-10 ngn gång för att det inte skulle bli så sent med Luleå och det för vi var tvungna att fara dit eftersom att pappa fyllde 55 ;) hehe, Blev iaf en löv sug/blås från vi barn och Henke köpte en sk garagehora! Det var en riktigt mysig dag vi hade, bara vi två. Vi for även och gick på stan en sväng men gav upp rätt fort så då drog vi på Kebab Huset. Det var otrooilgt gott, precis som vanligt! Tror Henke ångrade sig när han fick se hur kebabrullen såg ut :P hehe.
Sen på kvällen så var jag ett tag med Jessica men hon skulle gå och lägga sig tidigt så då pratade jag med Emelie och det slutade med att hon kom och hämtade mig efter jobbet! Kring typ 09:20.
Innan vi for till Emelie for vi förbi Conny och kollade på hans lägenhet en sväng sen bar det av till Emelie och se film och bara mysa :)
Sen kom Henke och hämtade mig kring strax baki 1 då bar det självklart av till honom för att sooova!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0