Styrke på högre nivå!

Ja idag körde jag epa till skolan eftersom jag ska till Henke idag osv. Sen slipper jag vänta på bussen både idag och imorgon, efter skolan alltså! och det är skönt :)
Sen väl på skolan började vi med styrke, och körde på som förra gången (är ju bara andra gången jag tränar det så:P) det var gode jobbigt men jag verkligen älskar att träna så det gör absolut ingenting!
Är så himla skönt att få börja träna igen, ojoj alltså, det finns inget så skönt som när man är helt slut i kroppen och verkligen känner hur slut man är! Åh! Och det var precis så jag kände idag :) kunde ha varit mer slut men kände att jag ändå skulle ta det lite filbunke så att man inte her sönder sig själv igen!
Men sen efter det var det bara en lektion och sen lunch, gick och åt själv, helveetes mobbat men nu kände jag att jag itne orkade bry mig! Men medan jag satt där och åt så kom Sanna Berglund och Astrid Hedman, några hästtjejer och Sanna är en bra kompis :) de kom iaf och satte sig och åt med mig och vi pratade i typ 20 minuter, var riktigt trevligt att träffa de igen :)
Efter lunchen skjutsade jag in Dennis och Josse till stan och märkte att jag skulle bli försenad om jag inte skyndade mig så vart lite stress tillbaka men det dör man ju aldrig av!
Sen var det idrott och hade bara saker där vi skulle springa osv. Typ handboll och fotboll och det är väl inte det bästa när man ska ta det lugnt med höften. Så jag var med på handbollen men kände hur värken började komma och har dessutom inte tagit några diklofenak (typ inflammations hämmande/smärtstillande tabletter) mot höften idag så jag avstod från fotbollen men frågade om jag kunde få gå och köra lite styrke och kanske klara av 25 kg :D Och det gjorde jag!!! T.O.M. 35!!!!!!!
brukar i vanliga fall ligga på 22.5 fast 12rep/3set så jag var gooode nöjd faktiskt :D Sen kom en gammal klasskompis och vi körde lite maxträning och jag säger bara det fyy faasen vad jobbigt det var! Men kul hade vi :) (Ägde henne i allt utom brutalbänken men det tar på höften så jag ville inte krydda som i det andra!) men vi är jämn starka faktiskt :) det är lite kul att ngn tjej är ungefär lika stark när det gäller att träna gym osv :) Men kul hade vi iaf!
Nu har jag haft Nk A i typ 50 min. Så nu ska jag dra på Coop och handla lite hem till Henke för han är så snäll mot mig och nu ska han få tillbaka lite av allt jag käkat av honom! Sen blire hem till honom och då ska vi laga mat tillsammans, ska bli riktigt mysigt, ska dock inte laga nåt speciellt, blir typ Tacopaj! så vi får se hur det blir!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0