Spruta

Idag hade jag bara två lektioner sen var vi lediga resten av dagen, och igår bjöd Fia mig till dom på 1 års kalas som skulle vara idag. men jag kunde ju inte eftersom jag skulle gå skola men det gick ju nu när vi fick veta att vi var lediga :D Så har varit på 1års kalas idag :) Amanda Henkes systerdotter var det som fyllde 1år. Det var riktigt trevligt faktiskt, fick även träffa Henkes mormor för första gången :)
Annars har jag som inte gjort ngt speciellt.. Varit hos läkaren dock :/ Fick en kortison spruta i höften för att jag har en sjukdom som heter Burcith (har ingen aning om hur det stavas) och det gjorde ont att få den och det gör ont efteråt :/ Jäkla skit!
Men får väl hoppas att det blir bättre så småningom för nu är jag otroligt less att ha ont i höften och behöva käka en kädrans massa tabletter hela dagarna.. :/
jaja,


Här är en bild på smoothien som jag gjorde igår:


Recept:
ca. 1 dl blåbär
2-3 dl glass
1½ banan
1 dl mjölk

[Allt beror ju på hur mkt
du vill det ska smaka!]
Tycker den blev riktigt god :)





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0