Sovmorgon..

Inatt sov jag hos älsklingen, alltid lika mysigt! var hos Emelie igårkväll och umgicks med henne lite på jobbet sen for vi och sladdade i Hortlax. Träffade även Nicke en sväng och fick uppleva en Volvo 740 som sladdade in i en sopcontainer :P haha.
Sen drog vi hem till Emelie och satt vid datorn och kollade bloggar, som jag även har gjort lite nu på morgon. :)
 

Varför är folk så bittra egentligen? Jag menar okej, vi har väl alla våra dåliga dagar men det är så många som deppar ihop totalt för minsta lilla grej? Är det inte bättre att bara rycka lite lätt på axlarna och säga: Äh, det är väl ingen big deal!
Livet blir mycket lättare om man ser på allt positivt eller är jag helt ute och cyklar?
fascinating stuff...








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0