Söndag *gääsp*

Idag har varit en sån där mysig/slappig dag där vi bara har tagit det lugnt :) Och såna dagar är såna dagar alla ska ta vara på för det är så viktigt att ta det lugnt och bara känna lugnet före stormen, så att säga ;P

Vi tog en liten sovmorgon jag & Henke och sov till typ 11-11:30 sen låg vi bara och drog oss och försökte vakna till!
Sen steg vi upp och jag käkade lite medans Henke tog av sängkläderna och kastade det i tvättkorgen. Sen ringde jag Björn och frågade vars han var för vi skulle fara till poståkeriet i stan för att lämna syrrans vinterdäck till cykeln. Sen skickade han ett sms när han var i Norrfjärden och då for vi som direkt. Det var iaf trevligt att träffa honom för det är ju inte så ofta som vi träffas nu förtiden! Pratade iaf med honom osv men sen var han tvungen att fortsätta jobba så då for vi tillbaka hem och då ringde Henke och gav klartecken till Danne, Cissi och Matte att det kunde komma till Henke för att dricka kaffe!
Så då kom de och vi satt och pratade ett tag sen for de och då böt vi sängkläder och satte igång en tvätt- och diskmaskin :) jag städade i hans CD-ställ också för det låg som filmer överallt så det rymdes knappt nå mer så nu ser det mkt bättre ut :) Satte t.o.m. filmerna i kategorier, det ni ;P Sen satte vi igång en film, det blev Babas bilar, hann inte se klar den innan vi var tvungna att fara till Konsum och handla lite och sedan till bussen som jag skulle hinna med!
Så det blev lite stressigt innan man kommit till busskuren. Väl där så satt vi och pratade lite osv men sen kom den iaf.. Nu har jag hunnit vara hemma i drygt 2 timmar, lagade sushi det första jag gjorde och gav pappa 4 lotter eftersom det är Farsdag idag :)

Nu måste jag sluta skriva för att jag vill umgås med min älskade hund!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0