Söndag 2/11

Sov inte lika länge igår som vi gjorde nästan hela förra veckan! Men det gjorde inte något alls för då fick vi mysa lite med Tore ett tag också. Sen gick vi ut till mitt rum och tittade på tv ett tag. När vi sedan kom in för att käka lunch så var ingen hemma längre så vi käkade frunch och tog sen bilen och körde runt och letade efter de, men vi hittade de inte så då for vi till farmor och kollade där och då kom de precis dit, mamma, pappa och Tore  så då blev det fika där och sedan hem till oss igen för att Henke skulle hämta sina grejer innan han for hem. Sen under dagen så blev det att plugga lite och sedan plocka ihop en jädrans massa kläder från tvättstugan. Efter det så frågade Emelie om jag ville komma till henne en sväng så kunde hon bjuda på middag. Och vem tackar nej till mat?!
Så så blev det. då tog man gula faran och drog till hortlax. När jag kom dit så pluggade jag lite under hela kvällen (jag vet att du läser mami;P) hehe. nä men helt allvarligt så pluggade jag faktiskt! Sen gjorde Emelie strips med älgkött till, och det var riiiktigt gott alltså! hon är en liten mästerkock ;)
Men som om inte det var nog så gjorde hon efterrätt också!!
Banan med smält choklad i med glass till! Och det var bara sååå otroligt gott alltså!

Vi hade en riktigt trevlig och mysig söndagkväll iaf med lite missöden men sådant får man räkna med ibland!

Sen ringde iaf Henke och sa att han skulle vara tvungen att gå eftermiddag till veckan också och då blev jag rätt deppig faktiskt för vi skulle bli bjudna på mat av hans mamma och hade även planer på bio men det får bli nästa vecka :) det är inte mer med det!!
Slutade iaf med att Henke kom och sov hos mig :) Myysigt som alltid!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0