Slappar dagen

Söndag sov vi inte så himla länge för Diva skulle komma och vara med oss :)
Så kring 11-12 så kom hon till Henke och det var lika trevligt som förra gången! Men hon har blivit mkt större än förra gången, tyvärr har jag ingen bild på henne för min kamera på mobilen är kass! Men ska fixa bilder på henne :)
iaf så tog vi det lugnt, Henke somnade igen så Diva gick och pussade honom hela tiden ;P hehe, var rätt kul att se :P
Sen vaknade han iaf och busade med Diva sen for Henke med Anders bil för att hämta honom så då var jag och Diva ensamma hemma ;) hehe, men vi myste i soffan ett tag efter att hon äntligen gav sig med att stå och vänta på Henke :) sen  kom Anders och Henke och då blev Diva jätte glad!
Då blev det att fika sen så gick jag och Henke ut och gick med henne en sväng i Öjebyn, pratade om lite allt möjligt som vi brukar :)
När vi hade kommit hem så tog vi det lugnt igen sen var vi tvungna att fara och lämna Diva till Jossans pappa för vi skulle fara hem till mig och äta med mamma och pappa!
Vi käkade och busade med Tore lite grann sen skickade Emelie ett sms och frågade om vi skulle hitta på någonting hon, jag, Henke och Anders och så blev det, hade tänkt ta med Tore men så blev det inte :/

Så då blev det att fara till Norrfjärden till Anders lägenhet. strax efter att vi kommit så kom Emelie så då satt vi bara och pratade ett tag sen blev det statoil och köpa chips+dip, även coca cola!
Också sladdade vi ett tag innan vi for tillbaka till lägenheten där vi satte igång en film, först någon jäkla dock skräck film men det sög så allvarligt så då satte vi igång Saw IV ist :D
Satan så bra filmer, klarar knappt av att se de men de är så jävla bra gjorda och framförallt smarta!
sen blev det bara hem och sladda lite och sedan sängen!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0