Seminarium

Ja idag så har vi haft seminarium om USA och jag kan lova er det att det är otroligt fascinerande hur ett land med så många människor och vapen inne i landet. Bryr sig mer om vad som händer utanför och vad som är till deras fördel!
USA är ett land som är fascinerande det tror jag nog alla håller med om.. Men den stora frågan är varför?
varför påverkas vi så otroligt mkt av detta land, beror det på att nästan 50% av alla tv-program är därifrån eller vad är det som gör det lander så oerhört populärt för andra länder?
Det kan nog disskuteras i all evighet.. Vi satt iaf i 1h 15min och vi kunde ha suttit mkt längre än så för vi hade bara ett par frågor att disskutera..

Nog om det nu. Natten spenderade jag först 2 timmar hemma i min egna säng sen kring 1 så kom Henke och Manne och plockade upp mig så resterande 4 timmar sov jag hos Henke :P
Sen fick jag också veta att i tisdags så mådde Tore jätte dåligt :( Han hade jätte ont i magen och bara skrek.. Så de hade varit vakna under natten för att hålla koll så att han inte blev ännu sämre och självklart försöka få honom att må bättre.. Men de sa inget till mig vilket jag verkligen inte uppskattar!! (då vet ni det till nästa gång!)

Nä nu ska jag fortsätta att försöka fixa min blogg :) Vi hörs!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0