Onsdagkväll, Torsdag

Sov hos Henke natten till torsdag. Kan meddela att det inte var sen kväll snarare tidig morgon som vi kom i säng! Huvva, det kommer inte hända ofta! Men onsdag kväll var jag först hemma i Sikfors och träffade Fredrik och Marcus tod det gode lugnt, spelade lite Guitar Hero :) Alltid trevligt!
Sen for jag hem och packade sen bar det av till Emelie! Och hennes jobb förstås, var där från typ 20:50 till typ 21:45. Tog längre tid än vad det brukar men plingplong grejen i dörren var knäpp så :P
Sen for vi hem till henne, pratade lite allmänt också diskade jag åt henne ;) hihi, ville vara snäll!
Sen vart det film Americinazing Shelly den var ändå rätt bra, men där kring typ 00:30-00:40 så kände jag mig lite trött så då tänkte jag att det var bäst att fara hem till Henke så att man inte somnar hos Emelie också somnar man sen när man kör hem det är way to farligt!
Kom hem till honom och gjorde lite gottigottgott och väntade sedan på honom. När han kom hem så pratade vi lite grann sen vart det duschen. Det var skönt att duscha precis innan man gick och la sig faktiskt :) det känns så fräscht!
Sen låg vi och pratade så somnade kanske krin 03:30-04:00. Sen var det bara upp 07:30 :P haha, gick faktiskt bra! Steg upp direkt, tror faktiskt att epan var tröttare än mig ;) hehe,
Sen var det bara att vara på skolan osv sen kring typ 12-13 ngn gång så frågade Henke om jag ville fara och käka lunch med honom He´s treat ;) hehe
Efter en mysig lunch for han vidare till jobbet och jag drog ut till Hortlax, till Emelie ;) var med henne ett tag sen bar det av hemåt för att rengöra sadeln, Freeformen alltså, för den är ute på försäljning nu!
Sen vart det att skära upp lever i små bitar som vi ska ha som godis till Tore på lördag när vi ska på utställning! :) (han måste ju få nå extra då!)
Efter det umgicks jag med Tore och tittade på tv, gick och la mig där kring typ 20-21 ngn gång ;P haha, lite patetiskt men men! Sen under natten kom Henke och överraskade mig :D Nu sitter jag bara vid datorn, har bara hunnit ha två lektionerna men nu ska jag springa vidare till den tredje!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0