Nya stövlar

Yeah!
Nu har jag äntligen nya stövlar :D Fy fan vad snygga de är och de bästa med dem är ju att de var gratis (fick de för att jag har varit så duktig i skolan osv. av morsfars) och blev huuur glad som helst när jag fick de för jag har inga snygga vinterskor som jag kan ha om jag har klänning ellr någonting liknande på mig för jag menar okej, mina sneakers är snygga men det är itne så kul att alltid ha de på sig.. Me nu har jag ett par snygga stövlar också =)

Nu sitter jag i en datasal och väntar på att praktisk marknadsföring B ska börja.. men det är n halvtimm kvar tills dess.. jaja, så är det ibland. Fick iaf god lunch på mammas jobb =) PLÄTTAAR! hihi =)

nu ska jag kolla runt på internet :)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0