No teacher

Ja man kommer till skolan och har fixat sig lite och allt och nu visar det sig att vi har ingen lärare och knappt lektion förän kl 14:10. KÄNNS det värt?! Nej inte mkt. Behöver dessutom hjälp för har kört fast i Branch- och produktkunskap (ämnet vi har nu fram till typ kl 13)
Guud så irriterande alltså :P  Vi är seriöst bara sex st. En har redan gått härifrån och två andra ska fara hem kring nio. Själv vette fan. Kan ju inte jobba nåt eftersom att jag har kört fast. Och nu fick jag veta att INGEN utav handelslärarna är på skolan idag eller imorrrn. det är på nån jädrans utbildning i Finland!
Jaja, ska försöka kolla på arbetet och se om man kan göra nå värt!
[P.S] det är en månad sen jag & Henke var i Finland ;)

Vacker Tore! <3
Jag och Tore


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0