Monday evening

Ja igår efter skolan kom Emelie och hämtade mig så vi kunde bege oss till stan! Och det är farligt att vara på stan när man bara ska ögonshoppa!!!
Hittade ett par sjukt snýgga stövlar på Wedins men vi får se hur det blir med de skorna!
Annars så hittade en Emelie en klänning och en jacka som hon la undan :)
Vi var även in på The Phone House och jag kan lova att han som var där var en sjukt bra försäljare! haha, aja efter det så hände inte så mkt vi for och hämtade Tore för att sedan fara till Emelies mamma Monica för att häta lasagne men mest för att Tore och Dante skulle få leka med varandra! ;)

Sen drog vi till Emelie och väntade in Henke och Anders och när de kom så drog vi ut med Anders bil och sladdade lite överallt! :) det var trevligt!
Sen där kring 22 så bar det av hemåt igen, Henke skjutsade hem mig :) Och sen sov han hos mig för att slippa köra tillbaka på kvällen och sen på morgon fara tillbaka samma väg igen :P det är lite onödigt!
men mysigt var det iaf :)

nu sitter man iaf här på skolan igen med det förbannade skolarbetet om handelns historia, jag kan meddela att det går åt h*lvete! :/  (IG varning typ) :P


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0