Måndag

Fick börja med styrketräning idag på individuella valet. kan inte göra något med benen men det var faktiskt jätte kul ändå :D Skönt att äntligen få börja röra på sig igen har varit så jäkla tråkigt att inte träna på evigheter!
Det som var llite extra roligt med det här var att jag får hjälp med att träna med vikter osv istället för med maskin och hittils så verkar det riktigt kul faktiskt :D
Efter ind. valet hade jag en lektion sen hade jag lunch mellan 11.20-13.00 så då pratade jag med Henke och vi beslutade oss för att fara och äta eftersom han var jobbar eftermiddag och hade inget speciellt för sig och jag hade lunch så pass länge. Så vi drog till Arbaillo en sväng och käkade där. var riktigt gott!
Sen for vi till Nolia och stog och kollade lite där sen for vi och sladdade på svartudden osv :) For även upp på strömlida en sväng, det var mysigt att bara fara och köra och sitta och prata lite :) Sen var det back to reality. skolan alltså. Hade ett möte sen var det en lektion, sista lektionen, och vi hade prov! Sjukt tråkigt med naturkunskap alltså.. men men inte så mkt att göra åt :)
Sen har jag bara hunnit hem och ta det lugnt, titta på tv och käka typ!
Nä nu måste jag ladda in bilder på datorn!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0